O mnie

Jestem trenerem rozwoju biznesu i rozwoju osobistego z ponad 15-letnim doświadczeniem. Szkolę zespoły projektowe oraz sportowe, doskonalę ich kompetencje i wspieram je w skutecznej komunikacji. Skutecznie łączę wiedzę i umiejętności z obszaru sportu i biznesu.  Motywuję przedsiębiorców i liderów do budowania szeroko rozumianej przewagi konkurencyjnej opartej na autentyczności. Jestem specjalistą w zakresie Inteligencji Emocjonalnej i facylitacji zespołów. Prowadzę długofalowe projekty w zakresie tworzenia i wdrażania standardów efektywnych zespołów i mądrego przywództwa.

 

Jako niewątpliwe zalety zawodowe uważam wieloletnią praktykę w pracy z ludźmi, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i kreatywne podejście do każdego uczestnika. Mam umiejętność skutecznej komunikacji, wykorzystuję szeroką wiedzę o emocjach, psychologii behawioralnej oraz zarządzaniu energią w relacjach. Jestem energiczną, kreatywną i odważną osobą.

 

Moje warsztaty coachingowe wzbogacone są o doświadczenie zawodowe w pracy dla międzynarodowych korporacji, takich jak Superpharm, Velux, ING, Home Broker, Tesco oraz praca wykładowcy akademickiego dla m.in. AGH, WSB w Dąbrowie Górniczej, BWS i. J. Tyszkiewicza.

Tam zdobyłam umiejętności sprzedażowe, negocjacji i zarzadzania, a także umiejętność rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji w kontaktach z klientami. 

Ponadto korzystam z szerokiej wiedzy współpracy z drużynami sportowymi i indywidualnymi zawodnikami. Pracuję z piłkarzami, siatkarzami, tenisistami na czołowych, międzynarodowych pozycjach w rankingach. Dużą wagę przywiązuję do relacji na linii sztab szkoleniowy - zawodnicy. Metody te przenoszę do biznesu.

Kiedy pracuję z grupami, używam innowacyjnych metod w celu zwiększenia zaangażowania uczestników szkolenia poprzez interakcję i współpracę.  Wykorzystuję wiedzę zarządzania projektami: Agile, Scrum, Change Managment. Moją ambicją jest wzbudzić ciekawość i intrygować zupełnie nowym podejściem do pracy. Uczestnicy mojego szkolenia bardzo doceniają zaangażowanie, z jakim przygotowuję program pracy, liczne przykłady poparte własnym doświadczeniem i przyjazną atmosferę w sali treningowej.

 

EDUKACJA

Jestem trenerem biznesu i rozwoju, a także certyfikowanym coachem 

 

Posiadam wykształcenie zawodowe w takich instytucjach edukacyjnych jak:

Uniwersytet Jagielloński

Szkoła Profesjonalnego Coachingu

Certyfikowany konsultatnt MindSonar

Certyfikowany modertor Design Thinking

Certyfikowany moderator:

Agile Managment - Foundation i Practitioner, Scrum Master, Change Managment

Instytut Kongnitywistyki

Trener Standardu HRB

Managment 3.0

 

Mając na uwadze charakter mojej profesji, stały kontakt z ludźmi, odpowiedzialność i

zaangażowanie, z jakim podchodzę do zadań, uważam konieczność uczenia się przez całe życie za moją odpowiedzialność. Ciągle podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w sympozjach naukowych,

konferencje lub międzynarodowych targach oraz udziale w szkoleniach i kursach.

 

DOŚWIADCZENIE

Mam dużo praktyki i wiedzy teoretycznej z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji w zmianie i szeroko pojęty obszar rozwoju osobistego. Jako trener obserwuję

uważnie i analizuję zachowanie ludzi, aby uczyć kreatywności i niezależności

jako trener. Moje obszary specjalizacji szkoleniowych obejmują budowanie zespołów

standardy obsługi, analiza potrzeb komunikacyjnych, efektywna prezentacja osobista, sprzedaż budowania przywództwa, komunikacja i autoprezentacja, motywacja i sposoby radzenia sobie ze stresem, zarządzania emocjami i relacjami.

 

Prowadziłam szkolenia i realizowałam projekty z zakresu:

 sztuka prowadzenia prezentacji i publicznych przemówień

 metodologia szkolenia

 podstawy coachingu

 szeroko rozumiana efektywność osobista i organizacja zadań

 standardy obsługi klientów dla instytucji finansowych

 komunikacja z klientem

 komunikacja w placówkach budżetowych

 budowanie zespołów

 obsługa trudnego klienta

 sztuka work-life-balance

 asertywność i rozwiązywanie konfliktów

 pewność siebie w życiu prywatnym i zawodowym

 efektywna realizacja zadań

 komunikacja werbalna i niewerbalna - język ciała

 inteligencja emocjonalna

 stres i wypalenie zawodowe

 sprzedaż produktów i usług w sektorze finansowym

 kreatywność i rozwiązywanie problemów

 efektywne zarządzanie czasem

 zarządzanie zespołem

 prowadzenie negocjacji sprzedaży

 standardy sprzedaży i obsługi klienta

 analiza potrzeb klienta

 kreowanie liderów

 rozwijanie kreatywności

 

PRACUJĘ GRAMI SZKOLENIOWYMI:

 

Webmaster

Webmaster to ćwiczenie współpracy nad złożonym projektem, w którym uczestnicy postawieni są przed wyzwaniem utworzenia sieci z dostępnych kolorowych lin różnej długości, zgodnie z czarno–białym wzorem. Jest tylko jedno możliwe rozwiązanie i tylko jedno możliwe podejście do wykonania zadania w fazie realizacji. Kiedy konstrukcja zostanie ułożona zgodnie ze wzorem, zespół musi wypracować i przetestować strategię, która umożliwi rozłożenie konstrukcji i ponowne jej błyskawiczne ułożenie. Poszczególnych elementów nie można w żaden sposób oznaczać, czy odkładać i dlatego niezbędny jest dopracowany w szczegółach plan, który pozwoli rozróżnić poszczególne części.

 

Wulkan

Wulkan to gra, do której kluczem jest zaufanie. Gracze zostają podzieleni na dwa zespoły (Rozbitków i Tutejszych), które muszą zmierzyć się z różnorodnymi wyzwaniami, wymagającymi od nich podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Od samego początku podejmowane decyzje mają wpływ na kolejne etapy gry.

 

T jak Transakcja

Ćwiczenie, polegające na przeprowadzeniu negocjacji indywidualnych (twarzą w twarz), jak również negocjacji grupowych podczas serii spotkań, wymaga, aby trzy zespoły zbudowały między sobą relacje, które przetrwają trudy negocjacji, podczas gdy każdy z zespołów dąży jednocześnie do osiągnięcia swojego celu. Zespoły negocjują, aby zbudować złożone sześciany o różnej wartości. Poprzez wymianę, kupno i sprzedaż elementów zawierają transakcje, które pozwolą im maksymalizować zyski z posiadanych zasobów.

 

Przesyłka

Przesyłka zajmuje się między-zespołową współpracą na odległość, która wymaga zbudowania zaufania i odpowiedniej komunikacji w środowisku pełnym niepewności. Trzy oddzielne zespoły, mając do dyspozycji ograniczone możliwości komunikacji, muszą współpracować, aby każdy zespół mógł na koniec ćwiczenia wykonać swoje zadanie. Muszą jednak wpływać na siebie, aby wszyscy współpracowali i szukali optymalnego rozwiązania. Podobnie jak w T jak transakcja ewentualny konflikt jest wpisany w scenariusz ćwiczenia, mogą się również ujawnić silne emocje. Zestaw materiałów pozwala na przeprowadzenie dwóch równoległych rozgrywek Przesyłka.

 

Symbole

Każdy uczestnik (w sumie do 30 osób) dostaje pewną liczbę zadrukowanych kart magnetycznych. Każda z części pasuje do konkretnego miejsca na dużej planszy. Jest tylko jeden możliwy sposób na ułożenie każdego elementu na planszy oraz jedna próba ułożenia całego wzoru na koniec etapu planowania. Uczestnicy nie mogą pokazywać swoich kart, ani się nimi wymieniać – mogą polegać jedynie na jakości komunikacji werbalnej, która powinna umożliwić im rozwiązanie zadania. Na koniec, walcząc z czasem, muszą prawidłowo ułożyć wzór.

 

NIE TYLKO PRACA

Prywatnie prowadzę aktywny tryb życia. Biegam, pływam, i w najbliższym czasie planuję start w 1/8 triathlonu. Jestem fanką piłki nożnej, siatkówki i tenisa.

Interesuje mnie film, muzyka klasyczna i ambitna oraz literatura. Wychowuję 3 synów.

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Masters of mental
Agencja iArt